deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

bloggen fungerade inte

Publicerad 2014-12-04 10:52:45 i Allmänt,

Åh så irriterande!! Kunde inte logga in igår efter mitt första inlägg och jag hade massa att skriva.. grr! I alla fall, Jaley mådde ju som sagt inte så bra igår, lite feber och sov i princip från när vi kom hem till i morse klockan åtta i undantag för att vakna upp och äta. Så fort hon vaknade var hon grinig o h ville bara bara nära mig. Idag så mår hon bättre, fortfarande lite varm och trött men har iallafall fått se ett par leenden! Igår tränade jag med! Men mer om det i ett annat inlägg! Har idag upp tvätt och rensat och fixat i min garderob! Och vet ni!!! Jag passar en del av mina byxor igen !!! Helt galet!! Ursäkta mig men Jaley är vaken och vill ha mat, hoppas att bloggare fungerar senare igen. Hörs // ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela