deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

dragit ut en tand

Publicerad 2014-12-05 17:57:05 i Allmänt,

Jag har sedan en tid tillbaka haft ont i en visdomsord eller rättare sagt två stycken som växer emot varandra sol gör att jag inte kan stänga tänderna på ett normalt sätt vilket i sin tur gör att jag inte kan äta ordentligt. Så i morse hade jag tid hos tandläkaren och han bedövade (vilket först inte gick eftersom jag fick panik) och där efter drog han ut en av dom (dom andra ska han dra ut en annan dag). Så nu har ja gått omkring en hel dag helt skev . Ser dö roligt ut eftersom min höger sida inte hänger med som den ska, fick extra bedövning eftersom en inte var tillräckligt och det är nog därför jag fortfarande inte är normal. Efter tand läkaren så åkte vi in till Coevorden och shoppade dom sista sinter klaas presenterna och även dom sista julklapparna. Har sedan dess slagit in presenterna och varit ute på en lång promenad med zanta. Ikväll kommer Jelle föräldrar o hans syster med familj och vi ska äta ihop och så kommer svarte pitt på besök och vi ska öppna paket och sådant. Vad har ni för er ikväll? //♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela