deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

God kväll

Publicerad 2014-12-11 22:07:21 i Allmänt,

Lilla Sessan vaknade I morse vid halv sju och fick då mat, är fortfarande ganska så förkyld:( vid 8a var hon trött och då gick vi upp och la oss till klockan 9o. Jessica och Fynn kom och hälsade på och Fynn fick traktorn med släpet som jag och Jelle hade köpt till honom, oj så glad han blev!! Därefter har vi bara myst och lekt och jag fick även enkel gjort, diskat och dammsuget och dammat lite gran och därefter rensat Jaleys kläder, hok har vuxit alla kläder i storlek 62 så det har jag fixat med. Jelle kom hem och vi åt pytt i panna och sedan gick jag ut och gick med zanta, det blev dock världens oväder och haglade och åskade och blixtrade så jag fick ringa Jelle så hans mamma kom och hämtade oss eftersom det var 2 km fortfarande och vi var på ett stort fält. Sedan dess har vi inte gjort så mycket, har upptäckt dock att det kommer in massa luft där och det kan vara därför hon är så förkyld så detta ska täppas igen. Jelle är på fysiotherapie för tillfället och när han kommer hem så ska jag mata Jaley och så ska vi lägga oss. Morgondagen händer vill inte så mycket Heller, beror på hur förkyld Jaley är. Vill ju åka och handla hennes klänning och fin kläder till mig och Jelle. Men vi får se, Jelle kanske vill vara hemma med henne. Hade ju underlättat ifall jag inte behövde ta med henne. (Bra övning för både mig och henne att vara ifrån varandra, vare sig jag vill eller inte). Men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela