deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

God kväll!

Publicerad 2014-12-01 22:03:53 i Allmänt,

Nu på kvälls kvisten var jag ute på en 8 km promenad med Zanta och Janny , var kallt och blåste som bara den men alltid lika härligt i kroppen när man är hemma. Kul att ha någon att gå me också, normalt sätt så går jag ju alltid själv. (Med zanta så klart)

När jag väl var hemma gjorde jah mina övningar och därefter tog ja en kopp kaffe med ett par knäckebröd.

Har nu precis gjort klart Jaley för sängen, blev en dusch med Jelle och lite massage med baby olja och nu äter hon innan de är sängen för oss allihopa.

Skulle ju egentligen simmat idag men eftersom Jaley var så snorig i morse så ville jag inte få ut med henne i det blåsiga och kalla väder så zanta fick vara ute ett par timmar i trädgården. Och så tog vi en extra lång promenad på kvällen ( Jelle gick också en kortare runda i morse). så därför blev det ingen simning men det gör ju inget.

Imorgon har vi inget planerat än slå länge, får se vad vi hittar på!

God natt så hörs vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela