deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

godmorgon

Publicerad 2014-12-09 10:49:02 i Allmänt,

Igårkväll gick jag ut och gick med zanta blev en Pw på 5 km och när jag var hemma så gjorde jag 10 olika övningar 15 gånger två varv. Idag ska jag stå på cross trainen och göra övningar, plus ra zany a och jaley på en promenad. Imorgon hoppas jag på att jag kan åka och simma. Jelles munsår är över nu så då kan han ha henne den stunden. I morse vaknade lillan klockan halv sju, matade då och gick ner, så lekte vi till halv nio då jag la henne igen och sov till halv tio. Nu har hon precis ätit igen och ligger i boxen och leker. Vi var igår i kontakt med bvc eftersom hon bajsat grönt i ett par dagar och det kommer förmodligen från att Jason är lite förkyld, så dom hade tre tips till oss. Först och främst kolla så att det inte kom in kall luft någonstans där hon ofta är. Därefter när vi går ner på morgonen ha på henne en filt ett tag tills det är varmt här nere för att hålla henne varm, annars blir skillnaden så stor från attentat i sängen till att gå ner till ett kallt rum. Och det sista tipset var att lägga en halv lök jämte hennes säng, det som gör att vi börjar gråta det hjälper bebisar att få bort sin förkylning. Och u morse så bajsade hon normalt gult igen! Vad har ni för er idag? Jag ska ta kort på mig själv så ni får se hur min kropp ändras utefter jag tränat mer och mer. //♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela