deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

Hallå hallå!

Publicerad 2014-12-02 11:02:54 i Allmänt,

Jaley vaknade vid halv fyra i natt och var hungrig och därefter vid åtta och då gick vi ner. Har sedan dess lekt med henne och efter någon timma somnade hon oh då tog jag en skön och härlig dusch. Är lite trött idag igen, men ska i alla fall sortera ut hennes kläder, finns enkel som inte passar längre så det ska göras och så tänkte jag att vi ska klä på oss varmt och gå en promenad med Zanta. Imorgon ska vi till BVC och då två sprutor... usch vad jag inte ser fram emot det.. men det är ett måste och jag ska undvika att vara nervös för Jaley skull. Hoppas att hon inte mår dåligt av det... ska ge henne ett bad på kvällen imorgon, dom säger att det hjälper dom att slappna av och sova bättre. Vissa barn känner inte av något, vissa sover mycket oh vissa är ledsna och har feber. Jag hoppas på det första.. Ska fixa en kopp thee nu och därefter mata Jaley och sätta igång och sortera kläderna. Hörs senare! //♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela