deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

hallå

Publicerad 2014-12-10 16:57:13 i Allmänt,

Dagen blev inte riktigt som tänkt, Jaley vaknade vid fem i morse och var snorig och hade lite svårt för att andas, gav henne mat och så och bytte blöja och efteråt var det lite bättre, därefter sov vi fram till klockan nio. Har blåst och regnat som bara den hela natten, så har inte sovit jätte bra men så kan det vara ibland. Fick ut några snor kråkar från jaleys näsa och därefter blev det lite bättre, jag som trodde att hennes förkylning var över men ack så fel jag hade. Vi skulle ju egentligen åkt till Emmen idag och köpt jul klänning till henne och mig och någon din shorta till Jelle. Men bestämde mig för att stanna hemma så det inte blir värre; så i stället har jag städat och busat massa med lilla J. (Hund hår överallt hela tiden och även ifall jag precis har dammsugit så ligger dom kvar.. himla irriterande, jag dammsuger liksom ändå varje dag) livet med en hund! Så kom Jaleys farmor och passade henne så jag kunde ta en promenad med Zanta, så det blev en runda på 5 km i skogen och pratade även med min härliga mamma under tiden, gud vad jag längtar tills vi är hemma i Sverige! Ikväll ska jag träna, crosstrainen och därefter övningar. Gjorde 150 sneda sit ups igår och jag känner mig starkare och starkare. Ska nu sätta in bröd i ungen, gjorde pastasås igår så det ska vi äta med lite bröd. Vad har ni på menyn idag? //♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela