deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

långa dagar

Publicerad 2014-12-08 11:40:27 i Allmänt,

Fredag: Jag var och drog ut en visdomsord tand hos tandläkaren vilket inte var så yrkesliv, gör fortfarande super ont och immar vell göra ett par dagar. Därför åkte vi och köpte dom sista presentera. på kvällen kom JelleS föräldrar och syster med familj och vi firade Sinter Klaas. JelleS mamma hade lagat mat vilket var jätte gott (kinesisk mat) och jag och jelle stod för efterrätten som också blev lyckad. Vi öppnade på kvällen paketen och jag fick ett par Nike air max, underkläder, örhängen, en bok och lite andra grejer. Är himla glad och nöjd! Jättefina presenter(: jaley fick en buggy som hon kan sitta i senare när hon är så stor och en åk påse (vinter) och några body's. Helt klart en lyckad kväll! Lördag: Jelle spelade fotboll och två av hans kompisar kom och åt lunch med oss innan dom åkte. Jag var hemma och städade och fixade och tog en 5 km promenad med Jaley och Zante. På kvällen var det en fest ifrån fotbollen och då fick Jaley vara hemma hos farmor och farfar, vi åkte och bowlade och åt grillat och vid halv tolv var vi hemma. Hade gått jättebra med Jaley! Söndag: Vaknade vid åtta och busade med jaley till klockan tio då hon somnade och så fixade vi huset lite och kollade på ett avsnitt från serien Grimm. På eftermiddag kom ett par kompisar från oss med deras två barn och hund och våra hundar lekte ihop och vi var även ute på en promenad i regn rusket. Därefter blev det varm choklad med grädde innan dom åkte hem. På kvällen kollade jag och Jelle på film och åt pizza. Därefter badade vi Jaley (åh vad hon tycker om att plaska runt!!) Och gick sedan och la oss. Idag: Så vaknade vi vid åtta och har sedan dess busat och sjunga jul sånger. Klockan 1 öppnar affärerna i Hoogeveen och då ska jag och Jaley dit för att köpa pyjamas (på två röda hade hon växt ut sina?) Och hämta ut ett paket. Ikväll ska jag ta en låg pw med Zante och även träna lite. Hade bra // ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela