deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

promemad

Publicerad 2014-12-04 21:43:48 i Allmänt,

Ringde Jelles mamma innan och frågade om inte hon kunde komma över och passa Jaley en timma så jag kunde ta Zante på en promenad. Det villville hon gärna och kom över, så jag och Zante satte på oss reflexer och drog ut i 50 min, blev 5 km total. Jaley var ledsen en bra stund men hade skött sig. Nu har vi myst en stund och jag sitter och kollar på new moon som går på.tvn. ska alldeles strax mata Jaley och sedan gå och lägga mig. Imorgon är det dags för tandläkaren, shopping och fira Sinter Klaas på kvällen med Jelles familj. Ha en bra kväll! ///♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela