deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

sprutor

Publicerad 2014-12-03 19:23:24 i Allmänt,

Vi har idag varit p BVC vilket gick jätte bra! Jaley är nu 4665 gram och är 57,3 camping och hon följer sin kurva perfekt och är väldigt start för sin ålder, och doktorn tyckte hon var en väldigt vaken och glad unge . Jaley fick som sagt två sprutor och ush vad hemskt det var:( hon bara grät och grät. Fy kände mig så hemskt som tillät det. Nu ligger hon i alla fall och sover så gott, ska snart ge henne mat och så ska vi ge henne ett bad för att få henne att slappna av. Vi fick även svar på två frågor som vi hade: 1. Hon har ibland massa prickar på kinderna och under halsen och blir jätte torr! Varför och vad kan vi göra åt det: -tvätta av henne efter hon har ätit eller spytt och hålla henne torr där och ta på vaselin. 2. Hon har sitt huvud mer till vänster än till höger (inte alls mycket men så man märker det i alla fall). Vad kan vi göra åt det: Fick med en bok med övningar vi kan göra med henne för att få henne att träna båda sidorna på ett bra sätt. Även hålla koll så hon inte bara sover på en sida med huvudet utan att växla sidor. Ikväll ska jag för första gången träna på min cross trainer och göra övningar! Ser fram emot det! Sitter just nu med en kopp kaffe och kollar på mitt favorit program, NCIS . ///♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela