deniseiholland.blogg.se

Har kan ni fa lasa om min familj som bestar av mig sjalv, Denise 23 ar, min sambo Jelle 27 ar, Jaley var underbara prinsessa som foddes 1 oktober och aven varan finaste lilla hund Zanta som ar 2 ar.

haha!

Publicerad 2014-11-30 22:12:24 i Allmänt,

Var ute med Zanta på en 45 minuters power walk, ganska ruggigt väder, kallt som bara den i vinden! När vi var hemma så skulle jag göra lite övningar för att börja bygga upp musklerna lite lätt, gjorde följande övningar: -20 sneda situps , - ligga på rygg och långsamt ta upp ett ben i luften i taget 20 gånger -rumplyft 20 -10 armhävningar på knä -försökte göra plankan men det failade och fick ont så inga fler övningar idag. Haha jag trodde att det ska vara konstigt och känna mig svag men så här illa trodde jag inte att det skulle vara!! Men det är bara att kämpa på och göra det om och om igen. Kommer absolut vara svårt i början men det kommer att gå lättare och lättare! Beach 2015 here I come hahahha ;)

Kommentarer

Postat av: Désirée

Publicerad 2014-12-02 22:13:49

duktig du är! Ett litet tips, skippa situps och variera planka istället 👍
Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela